niedziela, 28 listopada 2010

Hej.

Hejka. Jestem Marlena założyłam tego bloga z myślą o IS. Będe na nim pisac różne notki, ciekawostki i od czasu do czasu orgaznizować będe konkursy.



Na początek powiem wam coś o pierwszej zakładce czyli ''Moja Pani''



1. Imię naszej pani.
2.Garderoba, gdy klikniemy przejdziemy do swojej garderoby.
3.Apartament, na każdym poziomie posiadamy inny apartament i każdy jest inny jedem na tyle pokoi a drugi troche wiecej. Możemy udekorować go ( jeżeli posiadamy meble), lub iść się wykompać czy połozyć spać.
4. Zobacz profil. Mamy tam apartament, pupil, galeria, osiagnięcia, o mnie, ustawienia.
5.Zadania. Aby przejsć na  inny poziom trzeba wykonać rózne zadania, które są tam napisane.
6.Zapros przyjaciółki. Tu mozemy zaprosic przyjaciół po przez maila gdy  przyjmną zaproszenie i  zarejestruja sie na tego maila co je zaprosiłaś i jeżeli zakupią diementy ty dostaniesz 10 %.
7. Moje zwierzątko. Mozemy je tutaj karmić, pielęgnowac.
8.Moje statystyki. Tutaj mamy informacje, które mamy miejsce w rankingach, dzienny burzet oraz inne koszta.
9. Chłopak. Mamy tutaj informacje: zawód, punkty na dzień, i dolary na dzień.
10. Galeria. Zdjecia, które zrobiłaś pojawią się tutaj.
11. Zrób zdjęcie. Możesz zrobić zdjecie  swojej lady ( max. 10 zdjęć).
12. Opis. Gdy klikniemy  mozemy zmienić swoje myśli.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz